Naslovna Usluge

Ford jamstvo

Svaki je Ford dizajniran da vam osigura godine bezbrižne vožnje. I upravo je ta pouzdanost podržana sveobuhvatnim Ford jamstvom. Također, možete produljiti svoje jamstvo za osobna ili gospodarska vozila.

ČUVAMO VAŠ NOVI FORD

Zahvaljujući profesionalnim stručnjacima, inženjerima i dizajnerima, osiguravamo da svako novo Ford vozilo ispunjava vaša očekivanja.
Kako bismo bili sigurni da će vaš novi Ford ispuniti sva vaša očekivanja, razvili smo novi program jamstva za nova vozila.
Provjerite kratki pregled jamstava:

Osnovno jamstvo
Ako bilo koji dio vozila zahtijeva popravak ili zamjenu unutar jamstvenog razdoblja, uslijed proizvodne greške, ovlašteni Ford partner popravit će ga ili zamijeniti potpuno besplatno.
Gume su pokrivene jamstvom proizvođača guma.
Napomena: Vaš će vam ovlašteni Ford partner pomoći ako ćete imati pritužbu na proizvođača guma, uputiti Vas kod ovlaštenog zastupnika (proizvođača) guma koje se nalaze na vozilu.
Originalna dodatna oprema koju je ugradio Ford prije predaje novog vozila prvom kupcu bit će pokrivena jamstvom.

Jamstvo na lak
Ako lak vašeg vozila zahtijeva popravak unutar jamstvenog razdoblja, uslijed proizvodne greške, ovlašteni Ford partner će besplatno izvršiti sve neophodne popravke. Oštećenje laka vozila uzrokovanom vanjskim utjecajem (kukci, katran, smola, ptičji izmet, industrijsko zagađenje i slični nanosi mogu oštetiti lak vozila) neće biti pokrivena jamstvom.

Jamstvo na prohrđavanje
Ako je bilo koji dio karoserije zahvaćen unutarnjom korozijom unutar jamstvenog razdoblja, uslijed proizvodne greške, ovlašteni Ford partner će ga popraviti ili zamijeniti potpuno besplatno. Izraz karoserija ne uključuje kotače, donji postroj-ovjes, okvir šasije, šarke, odbojnike, kuke i nosače vozila, kromirane /svijetle obloge, letvice, dodatnu. Platforma za ukrcaj, istovar, kiper, krovne nosače, nadogradnje ili ugrađena (dodatna) oprema također nisu uključeni. Ako nije izvršena kontrola boje i karoserije u skladu s našim preporukama i ista zabilježena u DSR, jamstvo na prohrđavanje bit će nevažeće. Jamstvo na prohrđavanje je važeće samo ako su prijašnji popravci na karoseriji izvršeni s originalnim dijelovima i u ovlaštenom Ford servisu. Posljedica korozije uzrokovana vanjskim utjecajem (oštećenjem) neće biti pokrivena jamstvom na prohrđavanje.
Napomena: Perforacija se definirana kao korozija koja prodire iznutra u vanjski dio karoserije.

Jamstvo na popravljene ili zamijenjene dijelove
Svi originalni Ford dijelovi koji su ugrađeni tijekom jamstvenih popravaka pokriveni su do kraja originalnog jamstvenog razdoblja.
Napomena: Dijelovi koji su zamijenjeni pod Ford jamstvima neće biti vraćeni kupcu nego postaju vlasništvo Forda.

Potrošni dijelovi
Sljedeći dijelovi pokriveni su jamstvom do prvog zakazanog servisa ili 12 mjeseci od datuma prve registracije ili datuma isporuke kod Fordovog trgovca, što prije nastupi:
• pogonsko remenje
• brtve zamijenjene prilikom servisnih postupaka
• elementi filtra ulja, zraka, peludi, goriva, DPF (filtar dizelskih čestica)
• baterija daljinskog upravljača
• svjećice

Sljedeći dijelovi pokriveni su jamstvom u trajanju 6 mjeseci (neograničena udaljenost) od datuma prve registracije ili datuma isporuke kod Fordovog trgovca, što prije nastupi:
• žarulje (osim ksenonskih žarulja, svjetlosnih dioda i žaruljica instrument ploče, koje su pokrivene osnovnim jamstvom)
• metlice brisača

Napomena: Kočione obloge, diskovi, lamele spojke i ostali dijelovi povezani s trenjem nisu pokriveni jamstvom uslijed istrošenosti. Staklo je pokriveno osnovnim jamstvom do 1,500 km.

Potrošne tekućine
Zamjena ili nadolijevanje potrošnih tekućina, npr. ulja, rashladne tekućine, kočione tekućine, tekućine za pranje stakla i odleđivanje, pokrivene su jamstvom samo ako su korištene u okviru jamstvenih popravaka.

PRODULJENO JAMSTVO

Nakon isteka osnovnog jamstva od 2 godine, Ford Motor Company kao Davatelj produljenog jamstva pod nazivom FORD PROTECT – Produljeno jamstvo omogućuje kupcima i korisnicima Ford vozila (kupljenim isključivo u ovlaštenoj mreži na teritoriju Hrvatske) produljeno jamstvo u trajanju od dodatne tri godine za osobna i laka komercijalna vozila.
Razdoblje produljenog jamstva počinje teći datumom isteka osnovnog jamstva, do najduže pet godina od dana aktiviranja osnovnog Ford jamstva.

FORD PROTECT - PRODULJENO JAMSTVO

FORD PROTECT – Produljeno jamstvo pokriva zahtjev za popravak ili zamjenu dijela vozila zbog neispravnosti izrade ili materijala, pod uvjetom da je vozilo u izvornom stanju kako ga je proizveo Ford, osim onih dijelova koji su posebno isključeni. Dio će biti popravljen (ili zamijenjen po izboru servisera) bez naknade od strane Fordovog ovlaštenog servisa u skladu sa sljedećim uvjetima i isključenjima.
Korisnik može ostvariti prava temeljem produljenog jamstva jedino u slučaju da je vozilo tijekom cijelog perioda trajanja osnovnog i produljenog jamstva servisirano na sljedeći način:

FORD PROTECT – Produljeno jamstvo pokriva zahtjev za popravak ili zamjenu dijela vozila zbog neispravnosti izrade ili materijala, pod uvjetom da je vozilo u izvornom stanju kako ga je proizveo
Ford, osim onih dijelova koji su posebno isključeni (vidi dalje u tekstu). Dio će biti popravljen (ili zamijenjen po izboru servisera) bez naknade od strane Fordovog ovlaštenog servisa u skladu sa sljedećim uvjetima i isključenjima.
Za period osnovnog i produljenog jamstva: redovni servisi i održavanje s rezervnim dijelovima propisanim od strane proizvođača u bilo kojem ovlaštenom Ford servisu prema uputama proizvođača i uvjetima jamstva po servisnom intervalu Digital Service Record (DSR) određenom od strane Ford Motor Company. Odrađeni redovni servisi obavezno se moraju upisati u Ford elektronsku evidenciju DSR-a. Potrebno je servisirati vozilo unutar +/- 1000 km ili +/- mjesec dana od zadanog termina.

Ukoliko se uključi indikator za promjenu ulja ili bilo koji drugi indikator upozorenja, vozilo treba odmah odvesti u ovlašteni servis, bez obzira na gore navedene vremenske i servisne intervale.
Svi zamijenjeni dijelovi nakon izvršenog jamstvenog popravka postat će vlasništvo kompanije Ford.

UVJETI ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA PRODULJENO JAMSTVO

Za nastale kvarove korisnik je dužan odmah, a najkasnije u roku od tri (3) radna dana prijaviti nastali kvar te omogućiti pregled oštećenog vozila u ovlaštenom Ford servisu.

Korisnik je nadalje dužan odmah poduzeti sve mjere radi otklanjanja i smanjenja štete, dok se vozilo ne izlaže daljnjim oštećenjima, a pridržavajući se pri tome uputa proizvođača vozila. Korisnik je dužan pružiti ovlaštenom Ford servisu sve podatke kojima raspolaže, a koji bi mogli biti potrebni za utvrđivanje uzroka, opsega i visine kvara.
Ukoliko korisnik propusti izvršiti svoje obaveze, isti je dužan nadoknaditi štetu koju Davatelj Produljenog jamstva može zbog toga pretrpjeti.

Evidencija servisiranja vozila u ovlaštenom Ford servisu i u predviđenom servisnom/vremenskom intervalu vrši se upisom u DSR.
Karoserija je pokrivena osnovnim Ford jamstvom. Pobrinite se da karoseriju redovito provjera ovlašteni Ford servis prema preporukama proizvođača.
Način popravka, kao i potrebne rezervne dijelove određuje odgovorna osoba ovlaštenog Ford servisa, poštujući sve standardne i normative definirane od strane proizvođača vozila.

Ako se problem ne može riješiti na cesti, možemo
prema vlastitom nahođenju, organizirati i platiti vuču vašeg vozila do najbližeg Ford ovlaštenog servisa.
Ako vozilo ne može biti popravljeno isti dan, možemo ponuditi jedno od sljedećeg:

a) ZAMJENSKO VOZILO
Pod uvjetom da je vozilo odvučeno od strane Ford Mobilna Asistencija, možemo prema vlastitom nahođenju, organizirati zamjensko vozilo u trajanju od dva radna dana, dok je vozilo na popravku.
Davatelj usluge morat će vidjeti valjanu vozačku dozvolu i morat ćete ostaviti polog putem kreditne kartice. Imajte na umu da ne možemo jamčiti dostupnost vozila s dodacima kao što su krovni
nosači, kuke i sl.

b) NASTAVAK PUTOVANJA
Ako je vozilo ostalo nepokretno na putu do vašeg planiranog odredišta, vaše vozilo je odvezeno u Ford ovlašteni servis i popravak ne može biti dovršen isti dan, vi moguće želite nastaviti svoje izvorno putovanje. Možemo, prema vlastitom nahođenju, organizirati i platiti razumne putne troškove za vas i vaše putnike. Za kvarove nastale izvan teritorija Republike Hrvatske primijenit će se
sljedeća procedura:
a) korisnik je dužan prijaviti vrstu kvara, lokaciju vozila te broj šasije vozila u trenutku nastanka kvara na broj telefona Ford mobilnog jamstva u inozemstvu +(385) 1 46 40 141
b) ukoliko kvar na vozilu u produljenom jamstvu nije prijavljen isključivo na način kao što je navedeno u točki a), davatelj usluge mobilne asistencije neće smatrati obaveznim obeštetiti korisnika neovisno o tome što vozilo ima valjano produljeno jamstvo.

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA - FORD JAMSTVO


Kakvo je jamstvo na lak?
Ako lak vašeg vozila zahtijeva popravak unutar jamstvenog razdoblja, uslijed proizvodne greške, ovlašteni Ford partner će besplatno izvršiti sve neophodne popravke. Oštećenje laka vozila uzrokovanom vanjskim utjecajem (kukci, katran, smola, ptičji izmet, industrijsko zagađenje i slični nanosi koji mogu oštetiti lak vozila) neće biti pokriveni jamstvom.

Na vozilu mi se pojavila korozija. Kako mogu znati hoće li mi biti prihvaćeno jamstvo na prohrđavanje?
Ako je bilo koji dio karoserije zahvaćen unutarnjom korozijom unutar jamstvenog razdoblja, ulijed proizvodne greške, ovlašteni Ford partner će ga popraviti ili zamijeniti potpuno besplatno.
Izrada karoserija ne uključuje kotače, donji postroj-ovjes, okvir šasije, šarke, odbojnike, kuke i nosače vozila, kromirane/svijetle obloge, letvice, dodatnu opremu. Platforma za ukrcaj, istovar, kiper, krovne nosače, nadogradnje ili ugrađena (dodatna) oprema također nisu uključeni.
Ako nije izvršena kontrola boje i karoserije u skladu s našim preporukama i ista zabilježena u DSR, jamstvo na prohrđavanje bit će nevažeće.
Jamstvo na prohrđavanje je važeće samo ako su prijašnji popravci na karoseriji izvršeni s originalnim dijelovima i u ovlaštenom Ford servisu. Posljedica korozije uzrokovana vanjskim utjecajem (oštećenjem) neće biti pokrivena jamstvom na prohrđavanje.

Napomena: Perforacija se definira kao korozija koja prodire iznutra u vanjski dio karoserije.

Kontaktirajte nas:
Telefon: 01 3710 555
Fax: 01 3496 445

Ford Assistance: Ford Podrška Hrvatska - 0800 7987
U inozemstvu +(385) 1 46 40 141

Copyright © Modul Auto | Izrada web stranica - Fer Projekt